Follower

Khamis, 2 September 2010

Hurmmm kalau da nama bukan rezeki...

Jumaat - Ahad(27/8-29/8) balik buka puasa kt umah MIL @ Klang...balik umah kepong ptg ahad hurmm sedih sgt x tau nak kata apa...letrik x der...ntah dr bila lg agaknyer...

Sbnrnya baru nak merasa wat stock EBM tuk Ammar...alhamdulillah kata org bulan puasa susu merudum...tp aku rasa time pose la plak susu ku semakin meriah smpi blh wat stock laa...tp da nama bukan rezeki Ammar...hukhukhuk basi la plak...sygnyer masa nak buang 2...habis sumer cair...


Walaupun bg org lain nampak sket jek susu ni...tp amat berharga buat diriku...:((


hurm sedihnyer...moga rezeki tuk Ammar makin bertambah...lg & lg...amin

8 ulasan:

  1. even setitik pon le leleh airmata, inikan berbekas..sabar yer..ada hikmah disebalik kejadian. intan penah kene juga bulan 7 or 8 aritu..buang 240oz..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. klo bukan nama rezeki....tetap bukan rezekina....i last month g kursus 3 hari,dah standby dalam 15botl 5oz for my baby adam...tapi last2 sume buang bcoz my baby cirit-birit....huhuhu...sedeyyyy...tp xpe la....

    BalasPadam
  4. Salam Puan,


    Saya Norliyana Madrus (UK17666), pelajar tahun ketiga Sarjana Muda Sains Makanan (Perkhidmatan Makanan dan Pemakanan), Fakulti Agroteknologi dan Sains Makanan (FASM), Universiti Malaysia Terengganu (UMT). Saya sedang menjalankan kaji selidik faktor yang mempengaruhi corak penyusuan di kalangan ibu di Pantai Timur Semenanjung Malaysia terutama di negeri Kelantan dan Terengganu. Soalan kaji selidik ini merupakan salah satu bahagian wajib untuk memenuhi keperluan Projek Ilmiah Tahun Akhir (MKN4199B). Objektif utama kajian saya adalah untuk mengkaji faktor yang mempengaruhi corak penyusuan di kalangan ibu di Pantai Timur Semenanjung Malaysia. Untuk makluman puan, segala maklumat yang diberikan adalah sulit dan digunakan semata-mata untuk tujuan akademik. Saya amat berharap jika puan menyusukan anak puan atau pernah menyusukan anak puan untuk menjawab borang kaji selidik ini. Segala kerjasama dan bantuan puan sangat dihargai. Di bawah ini saya sertakan link untuk borang kaji selidik tersebut. Berdasarkan kaedah yang saya guna, selepas 1 minggu, saya akan bagi link berdasarkan ini kembali untuk diisi lagi bagi tujuan 'pilot test' untuk 'validity and reliability questionnaire'. Terima kasih.

    http://kwiksurveys.com?u=breastfeeding

    BalasPadam
  5. salam perkenalan...

    kita sama2 menyokong penyusuan ibu...
    awk dh ada dlm blog list nur kategori ibu menyusu...

    tukar2 link ye
    tq

    BalasPadam